..::Alles waar er niemand ligt op te wachten :: home :: contact ::..

vrijdag, februari 29, 2008

Van billenkoek krijg je later seksproblemen

Kinderen die al eens een klets op de poep krijgen, lopen meer kans op seksuele problemen later. Dat blijkt uit een studie van Murray Straus, een 81-jarige Amerikaanse professor sociologie.

Plasseks
Omdat de ouders hen billenkoek of slaag gaven, of objecten naar het hoofd van hun kinderen slingerden, is de kans groter dat deze kids op latere leeftijd zelf verbale of fysieke dwang zullen uitoefenen op hun sekspartner. Ze zullen ook makkelijker aandringen op masochistische seks, plasseks en risicovolle seksuele handelingen.

Zelf billenkletser
"Niet elk kind dat regelmatig een pak voor de broek krijgt, hoeft deze problemen te ontwikkelen", verduidelijkt Straus. "Maar het komt in verhouding toch meer bij hen voor." De professor was vroeger zelf een occasionele 'billenkletser' maar heeft dat lang geleden afgezworen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

vlgs mij onzin vroeger als ik uit mijn bed kwam dat was ook de enigste reden kreeg ik blote billenkoek en als ik zei dat ik niet lekker was een thermometer in de bips, maar sexproblemen heb ik nu echt niet.

Anoniem zei

hooi, ben Shel en ja ik kreeg vroeger van mijn oppas wel eens op de blote bibs met de riem, het was bukken over het bed en broekjes omlaag en nu ben ik minister

Anoniem zei

hoi ben mitchy en mijn opas vond het fijn als ze mijn temperatuur opnam onder mijn arm tot mijn elfde tot dat hij 2 x er onder vandaan viel toen moest ie in de billen, en dat vond ik niet leuk en kreeg toen eerst billekoek